torsdag 15 november 2007

TråkTorsdag...


...Var det idag
Det var ingen ordning på allting och sen kom den förjordade kylan..
Jag avskyr att frysa! Gnäll gnäll gnäll

Bara bryta ihop och gå vidare..

I morgon är det min favoritdag.... Du vet den där dagen då man så småningom , efter en tuff vecka & lite afterworkbuffande på Seglaren .. kommer till sitt hem ljuva röra.
..alldeles utslagen tränar man soffrodel alternativt övar upp tummens finmotorik med hjälp av fjärranfrånkontrollen...eller så bara somnar man helt enkelt, mitt i en mening... och missar därmed alla viktiga idoler, doobidooer och annat från den kulturella twilightzonen...

Fredagar ...De är en gåva


De randiga som sponsrar med så mycket som jag skulle vilja kunna, åker i morgon till Spanien (?) varmt , fredag och randigt...
Det är inte så synd om dem

Synd är det om människor med hög minuskompetens... neggare.. du känner till dem? ..jag hatar...avskyr..usch och fy..varför..de borde..aldrig i livet..alltid måste... negg negg negg

Själv avskyr jag att frysa... nämnde jag det...?
Synd om mig...

1 kommentar:

Anonym sa...

på tal om neggare... el murklo har inlett ytterligare en 10-veckorsperiod med en sjukfrånvaro. måhända ett släng av tyfus eller kolera? kanske tourettes syndrom eller danssjuka..? det finns så många sjukdomar och så lite tid att testa alla! mer morfin, tack!
ha en härlig vft (det tänker jag).
/a. (a.k.a. lars)