måndag 19 november 2007

Ännu en JP till IP...




Välkommen till oss...


Zekelund s nya kontrakt har också landat.. Tack så hjärtligt, tycker jag.
Men ...ska vi ha nån tränare...egentligen.. Kanske är tanken att de i snitt 2700 som alltid står därute och vet bäst, har alla lösningar och dessutom hade säkrat varje 3poängare strax innan halvlek.i varje match...
kanske är det så att det är de som är de fantastiska nya tränarna.. !
Grattis publiken .. upp till bevis ;)

På forum http://www.svenskafans.com/fotboll/bois/forum.asp finns teorier som ibland verkar skrivna under the influence ..av oregano i alla fall, men en del skulle kunna vara realistiska ..i bra väder på lång håll och med solen i ögonen.. vad sägs om följande kandidater? ...Stuart Baxter, Henke Larsson, Anders Linderoth eller Roland Andersson, Peter Antoine eller Jonas Thern..
Bara grädde är gott ,sa Bill,
Bara var ordet, sa Bull

Och över ån efter vatten kan man gå.. Med så många välutbildade kompetenta Linkan i klubben är det nästan skamligt..
..samtidigt.. är ungdomsavdelningen i hjärteklubben förmodligen, med all rätt, taxamma för det

Taxam är jag för att jag slipper besöka bysmeden i morgon. I stället ska jag , lyckligt lottad gravt tandvärkad, få lov att besöka det räddaste jag är för... la Dentista...
hysteri och hypnos är två av de komponenter som förhoppningsvis ska göra mig smärtfri och mindre bemedlad.. Det omvända är inte lika lockande ..jag lovar..


Tro Hopp & BoIS

Inga kommentarer: