fredag 30 november 2007

fokusfri fredag


Så gick en dag ifrån vår tid ..
Tråk-torsdagen som gav HIF 3 poäng och någon supporter kunde känna att ” HIF dominerar i europa” fast jag såg intermatchen och barca-bremen och...pratar vi om samma sport? Men ok... Unnar er glädjen.. Minns bara att inga träd växer till himlen.


i himlen hoppas jag att en extra stjärna utdelas till de som förstått att socialbidragstagare (vilket j-a ord) också är människor och därmed tagit det självklara beslutet. Underbyggda argument i ögonen går att bota ! På 770 barns vägnar tackar jag (självutnämnt ombud)..

Och det blev fredag


Och jag såg mig omkring och fann att det mesta var gott.. Innan jag öppnat kanalerna till omvärlden vill säga..
Just i detta ögonblick en smula yrvaken och med en hel del kvar av gårdagens arbete..
Ingen panik, - allt på en gång..
Men kanske man inte borde sitta och skriva detta oviktiga då..
Ibland fattas kloka beslut..


Och advent.... betyder ankomst...
Linderoths advent ?

I går var det träningsmatch..
Det gick bra för Asmundtorp hörde jag ..
Inga provspelande gjorde intryck/avtryck... hörde jag...

Antti vill till Belgien.. hörde jag
Tack ..för insatserna..-och för att vi sluppit klagovisor i media..
Hoppas det beror på att det inte funnits anledning

Önskar dig både speltid & Hyvää Joulua!
Och finns det någon som på riktigt läser mitt nonsens kommer några ord på vägen

Ett opyntat residens är också ett residens

Vilken visdom man besitter....
Nu är det hög tid att att göra det du skulle när du satte i gång datorn Ursula.. annars missar du tåget..
Visst ja..


Det kommer flera....

Inga kommentarer: