tisdag 20 november 2007

stackars stackars..

om man tar bladet från munnen är det lättare...

AJAJAJ
Ynkedom...idag är det syndast om mig.
-lite i alla fall..
TVÅ! utdrag gjorde hon La Dentista..
Denna fantastiska människa med ett obegränsat tålamod..
Man kan alltså både vara tandläkare och människa .
Tänk om alla vore det, sa hon som har traumatiska erfarenheter kring det dentala . Dessa sitter fortfarande djupt i det mentala...

Även mina tandrötter tycktes vara fästa någonstans kring cortex men efter dyrt och en aning plågsamt arbete lämnade jag ändå Helsingborg en smula lättare..
Huvudet snurrar mer än vanligt men dagens smärta är noll jämfört med den som satt i de båda utdragen. Think I have to vila lite...

Nu är jag tillbaka. Tupplurade en stund i soffan. Den Lokala Bedövningen har farit sin kos och ansatt av Fantomsmärtorna alt. den en aning sönderkarvade överkäken känns det ganska förjävligt.
Så ..nu får det vara färdigbölat. En medicin till sen är det nog bra.



Centrat för binär omvärldinformation i min VärldoVerklighet; Landskrona Direkt, nedkom idag med ett styck WebTv. Man Gratulerar. Ett gott initiativ producerat av några projekterande ynglingar ur den ickebedövade lokalbefolkningen. De presenterade en något generad och en något rutinerad ,randig elegant som nu båda erkänt sig vara BoISare på varsitt dokument.

Lokala initiativ är bra! Heja dom!

& heja Huttunen som ännu en gång visat gott förnuft i fullmaktige..




Smådjursföreningen "nånting" hade ett inslag på Kanal Lokal alldeles nyss..
I mitt avtagande panodilrus hör jag en representant för denna klubb berätta för reportern om vad som är det bästa med smådjuren.. (här snackas hamstrar, råttor ,marsvin..etc)
med allvarlig uppsyn säger mannen
Jo, dom tar inte så mycket plats.. Det är en stor fördel..
En kvinna svara lika seriöst... Det är avlandet....Att man kan förbättra djuren för varje generation..
Eh.... Jahaja..


I morgon är det mittiveckan och det närmar sig fredag för de % av oss som lever med almanacka. Kan knappt bärga mig..




PS
vill du veta hur förbannat bra vi har det både du & jag???
Klick on!

http://www.miniature-earth.com/me_english.htm

1 kommentar:

Anonym sa...

...och goda råd av Rolf!