tisdag 2 oktober 2007




Jag kan vänta tretton år på ditt nästa besök Ninna ! Glädjen i den meningen hoppas jag är tydlig ! det fanns nån liten mörk stund när jag inte var säker på det. Var rädd om dig!

Ursulagrafen står på Glad just nu. Stabilt glad..
Den pyttelilla åkomman verkar ha dragit och huvudet är mindre tungt. Människor omkring mig verkar må bra och tåget har bara varit försenat 5 dagar av de senaste 10! Dammråttorna rymmer inte och solen sken i eftermiddags. What’s not to enjoy...
I veckan ska jag se en champions league match på plats ,gå ut med bubbelflickorna och dessutom bli bjuden på teater.. och sen är det tenta på onsdag..
livet är ! ...inte alla förunnat

Har man lite att vara glad åt har man mycket att vara glad åt. Har man då dessutom mycket att vara glad åt har glädjen inga gränser..
På BoISfronten...är det just nu ganska trevligt.
Tre högst välkomna poäng borta mot Örgryte.. oförtjänt och orättvist enligt referat men det omvända har vi varit med om så många gånger att det faktiskt kan kvitta. En seger är en seger.. eller för oss, möjligen en Ceder..
32 poäng och det är nästan så fontänen på rådhustorget lockar..
Än är vi inte över bäcken men väl på bron och det gungar inte längre lika kraftigt

Allt är relativt.. det mål som skulle bli en ganska enkel vandring tillbaka till allsvenskan har blivit ett annat.. att hänga kvar som en iller i denna superetta och förhoppningsvis klättra lite högre nästa säsong
förmodligen kan en och annan tycka att jag är ute och cyklar... och det är jag . ..

Inga kommentarer: