tisdag 30 oktober 2007

Halleluja!


nej.. det var inte skatteåterbäringen ... jag hade bara ett andligt ögonblick...

Uppenbarelser är fint. En och annan kanske kan relatera till det. Exempelvis fick jag en alldeles nyss... När jag läste lite i mina preferensbloggar(för att undvika det som förväntas av mig just nu...) hittade jag ett citat från en Mr Steve Jobs... nånting...

-rakt av snodde jag den på http://www.windyjonas.blogspot.com/ ..
Vill du inte veta så får du blunda ett par rader..

"Your time is limited, so don't waste it living someone else's life. Don't be trapped by dogma — which is living with the results of other people's thinking. Don't let the noise of others' opinions drown out your own inner voice. And most important, have the courage to follow your heart and intuition. They somehow already know what you truly want to become. Everything else is secondary."

Sekundärt var ordet ...
Vems liv lever du?


Inga kommentarer: