söndag 14 oktober 2007

Joy to the world




Som om vore det den heliga staden pilgrimmade människor i tusental till det heliga helgnöjet och de vandrade alla minst sju varv runt i Välas Välsignade Tempel of Consumption
Med tomma blickar och skrikande små barn sökte de lyckan.


Hoppas dom fann den!

Möjligen fanns där också någon icke konsumtionsfrälst liksom jag, som bara behövde hitta en vinterjacka .
Hemmets längsta yngling går från och med nu inte längre till skolan utan ytterkläder..
-Frivilligt!
Jag tror det betyder att vintern är i antågande..
I antågande är också årets sista hemmamatch. hej vad det gick..
inte så bra som jag hade förväntat mig men inte heller så dåligt som många förutspådde. Bakåt har varit. Tack Patrik för ditt randiga hjärta och dina goda intentioner. Synd att resultatet inte blev efter arbetsinsatsen. Önskar dig allt gott inför framtiden och ditt klubbhjärta finns kvar i min minnesbank i evig tid.
Olika falla ödets resultatlotter och de framtida ska trots allt bli spännande att öppna.
Till mina I-landsproblem kan jag nu även lägga diskmaskinsbreakdown.... så traaaadigt!!!!!!! YES......nya milda, -citron

Inga kommentarer: