torsdag 6 mars 2008

tänk vad man kan ha matte till

som den nyblivna hundägaren sade när väckarklockan ringde..

Godermorgon..
jag som hade gjort em-låten och allt... nu visar det sig att man redan räknat ut vem som vinner... skriver inte vilka omifallatt du vill se matcherna men för dig som är nyfiken finns resultatet alltså publicerat..... svenska fans presenterar undersökningen på http://www.svenskafans.com/europa/artikel.asp?id=223555
sånt värmer.. vilket samhällsekonomiskt ansvar som ligger bakom får vi kanske aldrig veta.
altruism är lika rart som ovanligt...
så markoolio... flåt om jag skickat min em-video i onödan.. för min självkänslas skull kan du ju iallafall rösta på den..
http://www.emlaten.se/tube/viewentry/sjal-och-hjarta-gul-och-bla-25
Jag jobbade ju hårt som du kanske minns... o även om resten av texten nu för alltid bliver dold fick du åtminstone en refräng.. låt vara , i omusikalisk tappning men arra om och du har en hit. From me to you... Själ & hjärta gul & blå...
fast själ & hjärta svart och vit..
undrar om man kan be dem räkna ut hur det går i Superettan oxå???
nej förresten .. det struntar vi i.. den emotionella bergodalbanan vill jag inte missa... det närmar sig...
Tro Hopp & BoIS

Inga kommentarer: