onsdag 12 mars 2008

på allmän (?) begäran




the Doris
-svårfotograferad men glad..liksom jag..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Såååå söt!! Nu måste jag bli ännu mer AVUNDSJUK. Men jag hade åtminstone besök av en liten katt igår!

Ursula sa...

åtminstone?

Anonym sa...

Ja, åtminstone. Du har väl en hund och en massa katter?! Jag har inget. Kanske sänglöss....? Men, igår, och idag, kom en otroooligt söt katt förbi och åt lite av min utlagda kattmat. Jag tror inte den bor nånstans så jag flirtar för fullt med den stackarn. Trots att den där sambon säger "Inga djur här i huset!" Jag låssas att jag förstår nåtting! Snart får jag nog in katten!

Ursula sa...

en massa är ett relativt begrepp men jo... jag är med dig... fast det låter som om jag har 27 :)
hoppas den lille katten förstår sitt bästa och flyttar in... sambon klarar sig säkert... han har väl varit med before
& sänglöss det har väl inte alla
vill också klarlägga ..jag har katter..mannen har en hund..