onsdag 5 mars 2008

bäste herr markoolio..



tack konstnären för lånet av flaggan!



hur mår du?
Jag mår bra. vädret är vackert.
men strunt i det nu.. här ska hanteras viktigare ämnen...
..om man har skrivit en fantastisk emrelaterad (?) text
... till en delvis utklurad melodi...
vad gör man då när man är oduglig på att spela....
och bara lite bättre på att sjunga?
det har jag
..är jag..
..också
jag märker att jag av en slump passar in precis i profilen.. men hjälp!... det kanske är jag som skrivit den optimala em-låten... inofficiellt...
lilla... jag ..här i landskrona ...
kan ni hjälpa mig herr markoolio? kan jag kanske skicka det inofficiella mästerverket till dig på nåt sätt så att du kan träna in låten...? strax över 90dagar ..hinner du? hör av dig! jag skickar texten på studs...
på studs.. shalala...det kan nog bli en textrad till..
ole hyvää!

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/fotbollsem2008/hejasverige/article1968811.ab

Inga kommentarer: