fredag 8 februari 2008

On top of the world looking...


nu sitter jag här igen.. undvikandestrategier.. inga bloggar att reta sig på eller roas av.. folk tyx arbeta denna gråfredag. Direkten har visserligen knappat in en del nytt idag men i övrigt verkar det vara ganska ..segt.. en stackars hund har ramlat ner vid kullaberg och man får hoppas det slutar väl.. på tv:n är det inspeladestudioskrattserier som jag utvecklat intolerans och klåda emot. tvåan sänder någon slags paneldebatt som inte roar ..knappt oroar.. tålmodiga människor i publiken...
Nu ska jag ta tag igen.. kulturanalytiska studier av marknadsföring i ett genusperspektiv...
egentligen j-igt intressant men idag vill det sig inte riktigt...

och the fat chance ..blev
Vi fick lägenheten om vi vill ha den... orka flytta...igen.. snälla vänner men orkar de..igen..när vi tvekar...
go pilsner och farmors smörgåstårta kan förstås locka den klenaste av bärare...
det är alltså farmor som måste "bearbetas" först
1000 spännidorer.. csnkompatibilitet..iallafall närmare..
det blir nog..en flytt.. trots att vi riskerar husvagnskommentaren ..igen...

nu struntar jag i er för idag :)

gofredag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan komma och bära.... nåt lätt.... Kanske en katt!

Ursula sa...

hej ninna... mejla mig.. i lost your adress(o alla andras) i julens datorkrasch.. bärandet går säkert att ordna :)