måndag 18 februari 2008

bad hairday? never again..

Glamour glitter och blingbling är kanske inget man förknippar med moi men för att föra den plussitiva sidan av Landskrona, framåt, gör jag nu ett undantag och kastar mig ut i ytspänningen..

Fem Landskronatöser lyckas bra med sitt företag…Så bra att de gått till regionfinal i årets upplaga av SM i ungt företagande.
MiniFlat heter produkten de marknadsför..
Compact-living tänkte jag medelålders och hyfsat med..
Min näsa! Det handlar om en sladdlös plattång med vilken mitt hår möjligen…och jag ställer mig faktiskt frågande…skulle kunna bli ännu plattare..

En succéprodukt för målgruppen ..som kanske inte är medelålders och hyfsat med.
Deras företag fick gratisskjuts av en av Sveriges mest lästa bloggare; elin kling..
Hmmmm. Man kanske inte är …med…
Men jag gör vad jag kan för att hjälpa till töser!

hittade länken till klingbloggen.. Stureplan..minsann... där vimlade det inte av medelålders som -tror-de är hyfsat med

så här nödställd var hon ..the Kling-


Men hallå! Det är ju exakt en sån här jag har bönat och bett om att den ska komma ut på marknaden! En uppladningsbar platttång! Hej då krusigt hår under långa festliga kvällar, äntligen! Jag såg den faktiskt i en av shoppingmagasinen på flygplanet, men då var det för sent. Man var nämligen tvugnen att köpa den på vägen dit och inte hem. Nu har jag sökt lite efter den på nätet men hittar den ingenstans. På flyget kostade den ynka 295 kronor och i butik 525 kronor, men vilken butik? Hjälp mig här nu alla skönhetsredaktörer och andra proffs!



http://www.stureplan.se/frame.php?main=http://blogg.stureplan.se/kling/2007/12/28/cravings-oh-yes/



Känner du oxå trycket? Men titta så du ser ut i håret! Du måste! Ha en..minst

Beställ den här…
miniflatuf@hotmail.com.

& DU…never leave home without it!
Parce que vous le valez bien…

Lycka till tjejer!!!!!

Inga kommentarer: