måndag 12 maj 2008

to overhear...

bara den ena rösten ...
men hela kupén
-Jag är typ i en tunnel nu... -det funkar ändå (?)
-men cykeltaxi... gud så efterblivet

Han bara stod där med tjernobylbarnet på armen..framför tv:n och typ dansade
Tequila och hon försvann typ jättetidigt
näää
jag tror jag dampar
Jo ..jag vet...fast...
man är ju rädd för typ våldtäktsmän så Kalle hängde med
blev hon singel i lördags då?
mmm
mmm
det är ju lite trist
jaja
men var hon singel?
så onödigt
avochpåförhållande
ja men precis
fungerar det inte första gången så varför skulle det fungera andra??? jag fotade med din kamera tror jag...
tror du på det?
hur mycket kalorier är det i 100gram?hur ska man då vet vad det är i en?
Jag tror det blir 16 och 28 kolhydrater har jag då kan du äta fler..typ dubbelt
men du ... nu är vi typ framme ... jag ringer sen

puss hej

Inga kommentarer: