fredag 23 maj 2008

fredag i sinnet...


Fredagen kom och gick nästan obemärkt.. precis som terminens sista csnpengar.. men var är alla fantastiska erbjudanden om lönearbeten?
Hur ska detta sluta…
en sjukhusvecka blir det…i stället för en vecka på fritids …
men 4 -5veckors arbete väntar trots allt …i augusti!
Men nu då… är iofs gärna ledig men penningar…penningar… visserligen varken svält eller bo i tält men…ändå…
Och sommarbete however nice ..ger heller icke tonöring dignande börs…
Löser sig….
Gör det alltid
Bra mår jag…bara trött…
Mental flyttorganisation pågår …hela tiden… undrar om det var ett rätt beslut…eller ett…annat
Att bo precis vid båtar vatten o park är inte alls dumt…men ganska dyrt…inga studentpriser direkt… och 3våningar i lägenheten…är det bra det?Gud så charmigt…not!
Mest bara opraktiskt… fast på ett charmigt sätt..
Den andra… lite större , fräschare och 2000 billigare…nog måste den vara…bra… hoppas…
Nu ska jag, den trötta med endast en tenta kvar innan kräftpremiären, inmundiga ett glas masi, passo doble…
Har du tillgång till en sådan flaska med artikelnummer 6156 och har ett sunt och gott förhållande till alkoholhaltiga drycker ber jag att få inspirera…
Den smakar!
Betyg: ****
I annat fall är ett glas kallt kranvatten icke att förakta
Får man besvära om en trevlig afton?
…då gör jag det

2 kommentarer:

Anonym sa...

Folk har börjat uttala krav på en blogguppdatering. Jag råder dig att skriva ett ord eller två för att undvika regelrätta demonstrationståg.

Ursula sa...

högt vördade ...folk...
sorgens räliga klor har klöst sig fast i familjen och vill inte släppa taget... försöker...försöker verkligen att komma loss
ibland är det mindre jävligt ibland inte.. när jag brutit naglarna av eländet kommer jag att återvända till min virtualterapi