måndag 19 maj 2008

huvet´upp och fötterna ner?


innan jag fått morgonens dos av nyheter vill jag anteckna ... för att komma i håg det efteråt..att jag är relativt pigg, solen skiner över Landskrona stad och just nu rakt i ansiktet på mig,
tonöringarna är halvvakna, vi fick lägenheten vi sökte i onsdags och det är bara några dagar till lön. en examination väntar i eftermiddag men jag tycker att jag har koll så det kommer att gå bra. tack N för att du alltid är där! tack oxå davidmamman för att du orkar tänka på mig i allt ditt.
och till N i förskingringen... tack för dina fina sms.. de uppskattas o på fredag :) kan jag svara .
Zlatan är...Zlatan! &
BoIS gick vidare i kallecupen och det efter att ha spelat bra mot ett AIK som ställde upp med sitt bästa..
det blir en härlig dag!

för dig oxå hoppas jag

Inga kommentarer: