söndag 9 november 2008

Veckans Fototriss: Så här ser det ut där jag är idag



Och var är det då? I ösregn på idrottsplatsen stod jag i två timmar när barbenta (!) ickefrysande spelare blev ännu bättre. Heja BoIS!
Bilderna blev ...sådär...
Den förstenade pojken i kapsylparken verkade gestalta talesättet "det var droppen som fick bägaren att rinna över..." Och mitt lilla kattskrälle tittade uppgivet på sin matmor som för att beklaga sig över det regn som ringlade ner via fönsterrutan. bara för att provocera.. för inte katten gick det att fånga..
go söndag på er därute i höstmörkret!



4 kommentarer:

maria_6909 sa...

Usch för fotboll i regn! Stackars pojkar! =) Min favorit blir den sista bilden" /maria_6909

Synnøve. sa...

Hejsan.
Måste säga du fått med en hel del olika bilder.
Ettan är nog den som jag gillar bäst.
Ha det gott.
Synne.

Unknown sa...

Ja, kan vara svårt att hitta inspirationen när vädret ser ut som det gör. Jag gillar statyer och fontäner så trean blir min favorit.

;-)

Anonym sa...

Orkidéer minsann! (vilken sak att skriva förresten)