måndag 3 november 2008

tentavecka


Det gäller att vet vad klockan är slagen innan man spårar ur...
idag var mitt tåg i tid. det hade jag inte räknat med. det förstörde hela min planering och sopade min struktur dit älgar svärma
jäkla skanetrafik. och ovanpå allt fick jag sitta ner... Skärp er för bövelen!
fattas bara att det upprepas på torsdag. då kommer min 2tågssäkerhetsmarginal för att komma i tid till tenta att vara förgäves och jag kommer att vara aptrött innan jag visat mitt körkort.
man kan bli galen... men inte ens det verkar funka.
i dont like mondays ..fast jo ...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, jag hatar när tågen gör på det viset. Det enda som man kan lita på är att de (alltid) är inkonsekventa. Om ens det.

Anonym sa...

Ja, det är helt klart upprörande. För det enda man, vanligtvis, kan lita på är att tågen INTE går enligt tidtabellen från den däringa stationen.
På tal om tåg: tårta/bakelse snart....?! =)