onsdag 12 november 2008

och så här kan det se ut på tisdagar vecka 46...



Visserligen kan man även utan slagruta finna vatten i anslutning till motiven men det kom då icke från ovan.. En särdeles grann tisdagkväll var det.
..Så grann att det känns som om det måste ligga något kallt och beräknande i det.
...som om en vinter, skånsk modell, lurade i vassen. Skrämd över en sådan möjlighet/risk tog jag till flykten. men de två timmar jag gömde mig på konstgräsplanen förstärkte bara känslan.. Solvalla före skidvalla, chilla före huttra, easy does it före is på dasset, och inte drömmer jag om en white christmas... jag nöjer mig med en vanlig. och två röda ..och en grön...
cirkus 37 dagar till ...sen vänder det och jag går mot ljusare tider, examensbevis, grodhopp och midsommarsill....




Inga kommentarer: