måndag 20 oktober 2008

queen robert...



om du i levande livet önskar att du hade denna vackra tavla röntgenrobert... då...
då får du det :)
tyckte att sonen skulle ha den men... usch o fy tyckte han... vad ska man göra då tänkte tanten.. då slog det mig ..fast inte så hårt... att en högst frekvent förekomst av ovan nämnda grupp setts hos plattången .

så vill han ha den? tanken är god (?) och skivfodralet ganska estetiskt tilltalande i trendfärger såsom de icke patenterade..mullvad et al.



är svaret självfallet kan jag lämna den på....? eller annat lämpligt ställe vid tidpunkt ...eller sådär lite poste restante.. vald specifik bardisk...ishall eller ....
eller kanske du rent av säger som sonen ...usch o fy..
tjaaaa
its your call..

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ett sådant mästerverk hör givetvis hemma hos någon som har vett att uppskatta det (dvs undertecknad) :-) Men hur i hela världen går en sådan transaktion, två anonyma bloggare emellan, lämpligast till? Skola jag komplettera min mundering med en vit lilja i knapphålet, och befinna mig på förutbestämd plats vid förutbestämt tillfälle, eller är att begagna sig av postens tjänst för eftersändning av allehanda objekt till ett förmånligt pris att föredra? Detta ställer ju nämligen mitt internet-alter ego inför en helt främmande situation, dvs att påbörja en existens även i verkligheten.

Anonym sa...

internetalteregon emellan... i don't know... tänk ut nåt... kanske inlämning i nån butik nära dig för avhämtning? open for forslag

Ursula sa...

nååå...´? kalla fötter varmt hjärta...
kanske kan jag via postal verksamhet; icke innefattande duvor men dock sniglar..adressa till någon dig närstående på det att din identitet förbliver oröjd? ett litet hotmejl med önskemål kan emottagas.. uruzla@hotmail.com

Ursula sa...

nååå...´? kalla fötter varmt hjärta...
kanske kan jag via postal verksamhet; icke innefattande duvor men dock sniglar..adressa till någon dig närstående på det att din identitet förbliver oröjd? ett litet hotmejl med önskemål kan emottagas.. uruzla@hotmail.com

Ursula sa...

en gång är ingen gång men två gånger är :)

Anonym sa...

nu har jag införskaffat ett stycke mailadress där diskussioner just såsom denna kan föras i lugn och ro: xrob1@hotmail.com. men jag såg precis att det var jätteonödigt gjort av mig, då du ju angett din mailadress här i kommentarerna :-) men ett mindre undantag från anonymitetsprincipen måste nog göras för att denna åtråvärda konstverkstransaktion ska kunna äga rum på ett betryggande vis. jag menar; skickas den till någon närstående, kan jag då verkligen lita på att de inte lägger beslag på mästerverket själva? mailar dig inom en snar framtid!