tisdag 14 oktober 2008

Hund tuggade på president



dagens kverulation...
Praktiskt taget allt hopp försvann i dag när jag kom hem och såg det omen min lilla Doris presenterade. En massakrerad president låg livlös på köksgolvet..
Även mannen på linjen såg ut att dela min sorg när vi stod inför faktum..
som någon sa... Det är ju för f-n Ängelholm..
och jo...Det var det.Det var Ängelholm som som tog poängen och kvar stod kon .

ännu en dröm, ännu ett år där återtåget körde vilse...
synd..

så synd.. men Philip debuterade i a-laget med den äran. Simon skötte sig också väl. och tänk om det fanns två Kapten Malmquist.

En solskenskaka fick han av underbara Dagmar. Må hon baka många fler


På söndag är det SuperSunday in L-A. Då blir det bra fotboll och poäng. det blir säkert i Landskrona BoIS favör.

Tro Hopp & BoIS


fler arbeten än jag hinner skriva ska strax lämnas in i den högre skolan.. och vad gör jag då?
självklart en massa annat..

annat var det också förr.
tur det! känner ett visst motstånd mot både åderlåtning, salt sill och dass på gården.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan. Fin blog du har. Jag bloggar också, om mina kära hundar och deras alla hyss på http://www.acranium.com/blogthedog/
Kolla gärna in. Mvh Sara

Anonym sa...

tack..I will...

Anonym sa...

"Hund tuggade på president" är en rubrik som jag förväntar mig att se på en löpsedel för valfri kvällstidning inom en snar framtid