fredag 31 oktober 2008

morrn da .. ska vi gå på tur?


09:16 och allt är lugnt. känner mig som om jag gått 12 ronder och när jag känner efter tror jag att jjag har blomkålsöron också... måste varit en broxningsmatch. Hur många glas vin blev det? hur länge varade festen?

vilken fest och vilket vin....?
en halvskruttig 63:a klarar inte mer än så...
en smygpremiär med bond, james bond, med start 00:07 är ungefär vad jag tål. Nu var jag dock inte en av de som sov i församlingen. en del av detta kan härledas till ljudvolym kontra antal explosioner. det är olika.

väldigt olika. det sågs inte så många lantbrukartöser som annars och de som ändå syntes verkade inte vara kompatibla med hjälten och vice versa... undantag finns alltid.. en kort stund funkar det mesta.
den två år yngre (än yours truly) mannen på duken fixade biljakter, språngmarscher, flygturer kungfukaratebroxning och kanske t.o.m. lite kickboxtaekwando...osäker... snabba klipp.. allt utan att ens verka andfådd. unfair.. hur gör man för att orka?
kanske hälsokostaffären kan tipsa ..
en nattrecension klarade jag faktiskt.. strax efter 03:00 tryckte jag på send och sen skickade jag mig i säng..
nu sitter jag här mer än sex timmars skönhetssömn senare och ..är... inte pigg och inte vacker... men redo att möta den goaste dagen av dem alla... fredag..
bestämde mig för att bjuda på något hårresande...
håll till godo!

1 kommentar:

Anonym sa...

En sak jag märkte nu med det där klippet som jag inte märkt tidigare, är att han har den där Mona Sahlin-kisande blicken på gång. Kanske även han skulle behöva lite mer sömn?