tisdag 11 december 2007

allt som ger utslag kan behandlas...

El Bobo har en beach?



hmm.. vad blir det i afton? ska jag skriva ett par rader om hur trött jag är...


nej..det verkar gnälligt..


men kanske om dagens vedermödor.. eller ..nää.. vem bryr sig..


Ja men om BoIS då.. finns det nåt nytt att reagera över?? inget särskilt kanske..


och en Baxter till som lämnade.. fast HIF.. tja.. synd för dem kanske men ...


ja men vad ska jag skriva om då?????


snyft hulk och en aning desperation kan anas i luften


vikten av att att ta patent på färgnyanser har det redan skrivits om på annat håll idag ( http://xrob.blogg.se/ ) men kanske ... Jag skulle gärna vilja ha patent på rödbrokig..undrar vad det kostar??





nu är klockan halv förbannad och slår snart.. intet vettigt har kommit ur de trot allt ganska kraftfulla tangenttryck som resulterat i dagens nonsensmängd.


man skulle nästan kunna tro att det är tråktorsdag...




det får väl bli tisdagstrams i stället.


har du orkat läsa ända hit är du en tålmodig själ och såna behöver vi i VärldenoVerkligheten




.. kanske ska jag istället ta tag i något av det jag borde.. t e x Svedbergs kioskvältare Gruppsykologi..


nää... mañana kanske...


men jag säger som en viss senator Arnold sa till förbundskapten Lagerbäck vid laguttagningen


- I'll be back

Inga kommentarer: