måndag 7 januari 2008

samma gamla ...vi o dom..

Misoneister förenen eder.. fast det har ni väl redan gjort..
idag läste jag om en orolig kvinna i bjuv som bekymrat undrade vem som hade röstat på sd i hennes hemma ..
jag förstår henne. Samtidigt är det lite trist även när man vet…
och inte blir vi hjälpta av en besviken världsstjärna som anser att svenskar är rasister. Samma klubb annat perspektiv.. vi & dom fast bäst/mest vi...
Att bränna sitt svenska pass tycker stjärnan är en lämplig åtgärd för att straffa oss..rasister… vad det andra perspektivet tycker vet jag inte men jag misstänker att de gillar svenska pass..
Jag skulle vilja sända en tanke till dessa båda läger..
-hallå! I ekot av era destruktiva tankar…
man är inte rasist för att man blir lite avvaktande mot folk som misstänks för våldtäkt .. vart är du på väg..och vad gör du längs din vandring känns som en mer adekvat bedömningsgrund än vart du kommer ifrån..

Många verkar vara från vettet..oavsett ursprung

och ni goa misoneitiska bjuvsingar och landskroniter som längtar till detvardå .
-nostalgi..i rosenrött/blågult jag drömmer…
(var allt så j-la bra?..egentligen..? )

allt nytt är inte fel och eländigt - inte heller bra och underbart…
. inom psykologin finns hyllmeter skrivna kring er som känner er hotade i såväl identitet som ..grupp..
men förmodligen var det utlänningar som skrev varenda bok
- världen verkar full av dom..oavsett om man bor i Chile eller Bjuv.. ..
det olika är likadant

Likadant, som tidigare, är intresset för en randig klubb i trakten..
Hjärtetrakten..
idag var det linderothspremiär och enligt rapporter tyx den ha avlöpt väl..
löpa väl ska hela gänget hela vintern på det att de må bliva starka i sin fysik.
Fysik handlar det om när snömöterkonstgräsmöterfotbollssko.. .. ibland blir det ett glatt möte
Så blifver det ock i morgon arla - då min boktrave skall avtenteras
… sätter mitt hopp till nån däruppe som brukar ställa upp när det gäller
Och gäller gör det.. ursula vill ha 15 points.. så ock den statliga myndigheten - duskallingaandrapengarhavajämtedig- allmänt kallat CSN
Goodnatt L-A -wherever you are..

Inga kommentarer: