torsdag 26 juli 2007

Det här är staden där kungen bor...

90 minuter ..precis vad det tar

I Norrköping är det de elegantaste som spelar i kväll.. Hej Jingblad! & Heja BoIS

Än så länge har det blivit 4 mål och BoIS har gjort alla ..

Man skulle kunna säja att jag är helnöjd!

Trettio minuters ytterligare speltid kan visserligen ändra resultatet men hur det än går har vi en lycklig tillvaro här o nu!

På forum läser jag bara glädjerop

väck mig , jag drömmer, Helvete. Här gäller det att inte blinka!!! Tjohooooo... Europe here we come!

Dessa annars så kritiska röster har inte verkat så plussitiva sedan sist vi slog HIF

-men det var ju inte så länge sedan :) kan vän av ordning tycka...

Nej det var det ju inte..

28 juni närmare bestämt.. tillresta (och TVtittande) BoISare, hade, om någon uppfunnit tekniken att ta tillvara den, kunnat värma upp hela Örja och halva Larvi, i vinter med den glädjeenergi som vi gemensamt alstrade.

Liksom en frispark behöver en fot ...

Nu har 76 minuter spelats och fortfarande står det 3-1 till Landskrona..

En del av mig vill at de ska parkera spelarbussen framför Sebastian men jag skulle inte bli ledsen om de fortsätter att spela! Fler mål är gott för självförtroendet..

Bra uppladdning inför måndagens Mjällbymöte

Tänk att vi faktiskt har fler spelare att sätta in då

.... & inte andas det reservuppställning varken nu eller sen....

FEM lägger han till, pipskaftet... får väl anta att det är rätt

Nu kom en pekinges och putta in ett tröstmål..

Tja .. det bjuder vi på..

...Nu blåste han-...

= Semifinal!!!

Vilken färg har randig poesi...

Tack!!!!!

Det är en ynnest !!!

Kursiverade vackerheter helt sonika minnesplockade ur Rude BoIS texter.. förmodligen signerade Thelin


Inga kommentarer: