tisdag 22 april 2008

tentavecka


utmaningar= undvikandestrategier...
gick på även denna...inser att den säger en del om innehavaren men -so what? vem kan vara petig med sin allra första omtenta på måndag och tre nya i direkt anslutning innan gustavadolfdagen
hur klok kan jag bli? finns det gränser? skickar med ett tonöringscitat....orka!


voine voine...men värre kunde det varit...mycket värre...
väl bekomme du som inte har något roligare för dig eller undviker något du borde göra...

www.aftonbladet.se
www.blacknwhite.nu
www.caboden.se
www.dianaskolan.org
www.expressen.se
www.factmonster.com
www.google.se
www.hd.se
www.itslearning.com
www.jonasbergh.blogspot.com
www.kunskapsskolan.se
www.landskronadirekt.com
www.mah.se
www.nyahem.skanska.se
www.olofstrom.se
www.packagesterling.dk
www.resfeber.se
www.svenskafans.com
www.tidigmamma.blogg.se
www.ur.se/pedagog/Skolamnen/Sprak/
www.vulkan.se
www.xrob.blogg.se
www.zebramedia.se

...och din vanor då?? kliv ur krukan och se...är de bättre?

5 kommentarer:

Anonym sa...

itslearning? läser du också nån distanskurs?

Windy sa...

Men W då?
*håller tummarna*

Ursula sa...

distans...näää möjligen distanserad... lärarutbildningen..du vet den där undermåliga(?) jag varje månad skuldsätter mig för...
för tummarna tackar jag mjukost:)

Anonym sa...

Vilken söööt blomma du har!
Ha kul med tentor!!
Är lite sur på Vulkanerna, de har inte levererat din bok ännu.
Nu har den häringa katten bestämt sig för att den bor hos mig, jag är alltså med katt igen. Det är gött med katt!!
Vårkram från maj, som ev. snart ska klippa mig i din stad igen. Har inte klippt mig sen sist.... Ser ut som ett troll.

Ursula sa...

troll är söta tycker jag ...förexten lika oklippt och med katt(er)