måndag 28 april 2008

ibland är det roligare än eljest


redan 9 härliga poäng
.....och omtentan är gjord... den här gången gick det bra !!!
nu är det en vecka kvar tills en salstenta på kurslitteraturen ska klaras... då har jag haft en vecka på sjukhus och tre veckors praktik... fast inte klaga nu ... jag är inte schemalagd varken torsdag fredag lördag eller söndag... nog borde det räcka för att lära sig tre-fyra kursböcker...

läge för högfrekvent bloggande alltså...

sist i inlägget vill jag pränta
att nu återstår blott en salstenta...
ett seminarie och rapport...
det verkar gå nästan som smort...
sen är det uppehåll från csn..
som jag kommer att sakna min ..vän?
du som i sommar höglönearbete kan ge...
tryck på kommentar.. erbjud.. så får vi se:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis och lycka till med resten. Carina

Ursula sa...

tusen tack! tänk att någon faktiskt läser mitt nonsens.. jag blir lika förundrad varje gång...och glad ..