söndag 11 januari 2009

Mirakel!?!

Att effektivisera sin nattsömn känns som ett bra grepp när man har valt lite för mycket att göra. När man ändå bara ligger där och skräpar...till ingen nytta så kan man ju passa på att göra det där som känns svårt och krävande när man är vaken.

Det motionerande,nonkolhydratiska eller det förbjudna goda, vare sig det är fettbildande eller på annat sätt förenat med fara, kan jag nu se i ett annat ljus.. ett förklarat skimmer.... Har du svårt med vikten?(... då menar jag den som är över) Misströsta icke! Intag ryggläge istället.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Detta kommer spara mig otaliga timmar! Kunde jag nu bara komma på ett effektiv sätt att äta medan jag duschar och borstar tänderna, så vore min lycka gjord.

Jah Hollis sa...

Kan det vara så att det är det vi drömmer om: att inte behöva anstränga oss för stt nå våra mål.
Tänk om man kunde jobba och sova samtidigt. Vad tid man skulle spara för att använda till roligare saker. :-)

Ursula sa...

med händerna i kakburken tror jag ...no pain just gain..