söndag 3 maj 2009

fototriss, såhär ser det ut där jag är nu...

om du klickar på min intresseväckande rubrik hittar du fler ögonblicksbilder från "idag" :)


En bänk som burit många löften. Invid Landskrona IP, b-planen, står den . Välkommen att provsitta.


Snart gör det utan tvekan ont i äppelblomsknoppar. Åtminstone de som valt att förgylla Landskrona och då särskilt min koloni.

En av klotets vackrare platser IRL finns vid Glumslövs backar strax utanför Landskrona.
hade gärna bifogat dofter och ljud från sommarvackra L-A.. inser min begränsning och tipsar i stället om Landskrona BoIS- Trollhättan, via webben kl 17:00 SR väst.
Go Söndag!

6 kommentarer:

Susanna sa...

En rejäl och fin bänk. Vackert i Landskrona! Fina bilder men bild nr 2 är helt fantastisk, så den blir min favorit!
/Susanna

Znogge sa...

Glumslövs backar blir min favorit hos dig i dag!

lilalili sa...

Bilden på bänken blir min favorit här hos dig. Men Glumslövs backar är verkligen en vacker plats!
Ha en skön kväll! Kramis

Anonym sa...

Jag skulle vilja uppleva våren genom hela landet, börja med en vecka i söder och sen vandra uppåt. Men kul att få uppleva den via allas bilder. Glumslövs backar verkar ju vara en riktig pärla, finns där gullvivor också?

Resa med Herbert sa...

Hej!

Glumslövs backar, oj vad vackert det ser ut att vara där.

Må gott, önskar Irene

Glumslövs backar

Jah Hollis sa...

Det ser fint ut och inbjudande att sitta ner där en stund. Glumslövs backar är en vacker plats.